Gratulerer med dagen

Vi ønsker alle beboere en riktig god 17. mai

I anledning Norges nasjonaldag ønsker vi i Fjellhagen alle beboere og besøkende en riktig flott og minnerik 17. mai.

Denne dagen handler om fellesskap, glede og tradisjoner. Det er en anledning til å samles, feire og sette pris på nærmiljøet og menneskene rundt oss. Vi er stolte av å være en del av et bomiljø der trivsel, samhold og omtanke står sentralt.

Vi håper alle får en hyggelig feiring, enten dagen tilbringes med familie, venner eller gode naboer her i Fjellhagen.

Ventilasjonsanlegget vårt

Aero Clean AS er nå ferdig med sitt arbeidet med rens og vedlikehold av ventilasjonsanlegget.

AeroClean sin rapport har kommet, en del av dere har koblet elektrisk vifte på bad/WC og påkoblet vifte på kjøkken; noe som ikke er tillatt. 

Vi ber om at dette fjernes umiddelbart. Fyrsentralen kommer til å ta en kontroll av dette. 

Oppsamlingsrunde for de som ikke var tilstede under kontroll blir 18 og 19/5-26