Gratulerer med dagen
Vi ønsker alle beboere en riktig god 17. mai
I anledning Norges nasjonaldag ønsker vi i Fjellhagen alle beboere og besøkende en riktig flott og minnerik 17. mai.
Denne dagen handler om fellesskap, glede og tradisjoner. Det er en anledning til å samles, feire og sette pris på nærmiljøet og menneskene rundt oss. Vi er stolte av å være en del av et bomiljø der trivsel, samhold og omtanke står sentralt.
Vi håper alle får en hyggelig feiring, enten dagen tilbringes med familie, venner eller gode naboer her i Fjellhagen.


